مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1391 ساعت 08:532012-07-11سياسي

ثبت نام طرح پزشک خانواده در مراکز بهداشتی استان بوشهر


معاون فنی مرکز بهداشت استان بوشهر گفت: خانواده های شهری استان بوشهر برای ثبت نام در برنامه پزشک خانواده به نزدیک ترین مرکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر محمد مهدی خواجه ییان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح چگونگی اجرای طرح پزشک خانواده در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: ثبت نام خانواده ها در مناطق شهری استان بوشهر از یک ماه پیش در مراکز بهداشتی درمانی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

معاون فنی مرکز بهداشت استان بیان کرد: در طرح پزشک خانواده، دفترچه های هر فرد به نام پزشک خانواده محل سکونت صادر می شود و تمام سازمان های بیمه ای نیز پرداخت های خود را مطابق با کد پزشک خانواده مربوطه در نظر می گیرند و هیچ فردی نمی تواند برای دریافت خدمات نزد پزشک دیگری مراجعه کند.

خواجه ییان افزود: در این طرح هیچ رابطه مالی بین بیمار و پزشک وجود ندارد و حتی در مسیر ارجاع، خدمات به صورت رایگان و یا با فرانشیز اندک خواهد بود و اگر هر فردی غیر از این مسیر را برای دریافت خدمات مراجعه کند، همه خدمات به صورت آزاد محاسبه می شود .

وی با اشاره به وظایف پزشک خانواده بیان داشت: پزشک خانواده موظف است هفت ساعت در روز در محل مراکز بهداشتی درمانی یا مطب ها، خدمات رسانی کند که چهار ساعت در صبح و سه ساعت در بعد از ظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام طرح پزشک خانواده در مراکز بهداشتی استان بوشهر

ثبت نام طرح پزشک خانواده در مراکز بهداشتی استان بوشهر