مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1391 ساعت 11:432012-07-01سياسي

وجود 661 تخت بیمارستانی فعال در خراسان جنوبی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از وجود 661 تخت بیمارستانی فعال در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم کریمی ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی "اقتصاد سلامت در ایران" اظهارداشت: تعداد تخت های مصوب برای استان 645 تخت بوده است.

وی با بیان اینکه شش بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی در استان فعال است، افزود: همچنین دو بیمارستان غیر دانشگاهی در سطح استان مشغول ارائه خدمات به مردم هستند.

کریمی همچنین به در دست احداث بودن سه بیمارستان در سطح شهرستانهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستانها نیز در مرحله تجهیز و جذب نیرو قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: با توجه به افزایش نیاز به خدمات درمانی در استان با پیگیری های مکرر مسئولان دانشگاه در سال های اخیر تخت های بیمارستان قاین نیز از 96 به 120 تخت افزایش پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: شرکت در همایش ها و جشنواره های علمی، ارائه کلیه خدمات بهداشتی و درمانی در دسترس با رعایت عدالت اجتماعی و مشارکت مردمی با کیفیت مطلوب طبق استانداردهای کشوری از رسالت های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است.

کریمی به تحصیل دوهزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و واحد های وابسته خبر داد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه متشکل از 7دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 661 تخت بیمارستانی فعال در خراسان جنوبی

وجود 661 تخت بیمارستانی فعال در خراسان جنوبی