مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1391 ساعت 03:132012-06-23ورزشي

فوتسال ایران دوران سختی را در پیش دارد/ نگرانی از جام جهانی


سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فیروزصفه اصفهان با اشاره به آینده پیش روی فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران در سالی که جام جهانی را در پیش دارد دوران سختی خواهد داشت.

- محمود خوراکچی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت فوتسال ایران اظهار داشت: ساختار فوتسال ایران مشکلات بسیاری دارد واین مسئله به ضرر تیم ملی فوتسال کشور خواهد بود و نگرانی های ما از بابت آینده تیم ملی فوتسال هر روز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه با افت تیم ملی همه انتقادات روانه سرمربی تیم می شود، تصریح کرد: نگران این هستیم که تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی نتیجه نگیرد و همه انتقادات به سمت علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال روانه شود و این در حالیست که برای حل مشکلات فوتسال کشور هیچ کاری نکرده ایم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال فیروزصفه اصفهان با اشاره به انحلال تیم های فوتسال فیروزصفه اصفهان و فولاد ماهان تصریح کرد: اگر لیگ با 12 تیم شروع شود، نزدیک به 50 بازیکن لیگ ایران که استخوان بندی تیم ملی را نیز تشکیل می دهند، آواره می شوند و متاسفانه کسی پاسخگوی این مسئله نیست.

وی اضافه کرد: فولاد ماهان نزدیک به 330 بازیکن را در آکادمی فوتسال نوجوانان خود در اختیار دارد و در لیگ های مختلف بازی می کند و اگر منحل شود 500 بازیکن آواره می شوند و فاجعه بزرگی در فوتسال کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسال ایران دوران سختی را در پیش دارد/ نگرانی از جام جهانی

فوتسال ایران دوران سختی را در پیش دارد/ نگرانی از جام جهانی