مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1391 ساعت 09:032012-06-05سياسي

اجرای 6 پروژه حفاظت از محیط زیست با محوریت دانشگاهها


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان محیط زیست از امضای قرارداد 6 پروژه کلان ملی توسط وزارت علوم و سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، زکریا یازرلو در نشست هم اندیشی همکاری های علمی پژوهشی سازمان محیط زیست با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از انعقاد 6 طرح کلان ملی با همکاری وزارت علوم خبر داد و گفت: امکان یکپارچه سازی انبوهی از طرح ها در این سازمان فراهم شده و متناسب با ظرفیت دانشگاهها اقداماتی انجام می گیرد.

یازرلو اظهار کرد: پایش، حفاظت و احیای زیست بومی پهنه های آبی خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر با محوریت دانشگاه تهران با اعتبار 38 میلیارد تومان وبه مدت 5 سال صورت می گیرد.

همچنین کاربرد فناوریهای نوین در حوزه محیط زیست با محوریت این دانشگاه به مدت پنج سال با اعتبار 15 میلیارد تومان انجاممی شود.

وی پایش کیفی، حفاظت و مدیریت آلاینده های آب، خاک و هوای ایران با محوریت دانشگاه علم و صنعت ایران و اعتبار 23 میلیارد تومان به مدت پنج سال را از دیگر طرح ها عنوان کرد.

یازرلو با اشاره به سومین طرح کلان ملی پایش، حفاظت و احیای تنوع زیستی ایران، گفت: این طرح با محوریت دانشگاه شهید بهشتی به مدت 5 سال و با 35 میلیارد تومان اعتبار انجام می شود.

معاون آموزشی پژوهشی محیط زیست با اشاره به طرح کلان ملی توسعه و ارتقای فرهنگ زیست مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 پروژه حفاظت از محیط زیست با محوریت دانشگاهها

اجرای 6 پروژه حفاظت از محیط زیست با محوریت دانشگاهها