مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1391 ساعت 11:432012-05-17سياسي

اقتصاد مقاومتی منافی دیپلماسی منطقه ای نیست/ فرهنگ اقتصادی دولت عوض شود


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اهمیت اقتصاد مقاومتی در عرصه بین المللی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی به هیچ وجه با دیپلماسی منطقه ای منافاتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز دراولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی، مقاومتی در برابر مقاومت است، افزود: غرب دربرابر پیشرفت ایران مقاومت می کند واراده بین المللی را به کار گرفته است تا ایران پیشرفت نکند حتی این موضوع در زمان طاغوت نیز به عینه دیده می شود.

وی گفت: البته غربی ها مدام از آزادی و توسعه حرف می زنند اما وقتی عمیقا گفتمان آنها را مورد توجه قرار می دهیم متوجه می شویم که آنها اراده جدی برای عدم پیشرفت ایران دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: کشورهای غربی مایل نیستند ایران پیشرفت کند و اشکال مختلفی را به کار می گیرند که ایران به پیشرفت و توسعه دست نیابد قبل از انقلاب این رویه به شکلی دیگر دنبال می شد و پس از انقلاب به گونه ای دیگر علیه ایران به کار برده شده است.

رضایی خاطر نشان کرد: امروز ایران با شدیدترین تحریم ها روبرو شده، به گونه ای که کشورهای غربی و به ویژه آمریکا، نفت و بانک مرکزی ایران را تحریم کردند به همین جهت این تحریم ها فراتر از تحریم های سازمان ملل است.

وی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی منافی دیپلماسی منطقه ای نیست/ فرهنگ اقتصادی دولت عوض شود

اقتصاد مقاومتی منافی دیپلماسی منطقه ای نیست/ فرهنگ اقتصادی دولت عوض شود