مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اردیبهشت 1391 ساعت 03:452012-05-17اقتصادي

دقایقی پیش و با حضور سعید جلیلی همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد


نخستین همایش اقتصاد مقاومتی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد.

- همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شدخبرگزاری فارس: نخستین همایش اقتصاد مقاومتی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نخستین همایش اقتصاد مقاومتی صبح امروز با حضور سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، استادان دانشگاه، دانشجویان و پژوهشگران در مجتمع فرهنگی شهید بهرامی در دانشگاه علم و صنعت آغاز به کار کرد.

این همایش که در آستانه مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه  1+5 در بغداد برگزار می شود دارای اهمیت فراوانی بوده و توانایی ها و ظرفیت های اقتصاد کشور در این همایش تبیین می شود.

علیرضا علی احمدی وزیر سابق آموزش و پرورش و دانشیار دانشگاه علم و صنعت در حاشیه این همایش به خبرنگار فارس گفت: جمهوری اسلامی یک کشور انقلابی است که در راه مبارزه برای حق و حاکمیت ارزش ها تلاش می کند و در 34 سال گذشته علیرغم تحریم های متعدد توانسته مقاومت کند و ظرفیت های جدید اقتصادی و نیروی انسانی تحصیلکرده ایجاد کرده است.

علی احمدی با اشاره به موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و منابع غنی نفت و گاز گفت: جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه نقش بسیار حیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی پیش و با حضور سعید جلیلی همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد

دقایقی پیش و با حضور سعید جلیلی همایش اقتصاد مقاومتی در دانشگاه علم و صنعت آغاز شد